Tuesday, October 22, 2013

Prudential BSN Takaful Medical Card Pentingkah?

PruBsn Takaful Medical Card apa sebenarnya?



Pernah dengar tentang PruBsn Takaful Medical Card? Ada yang cakap pernah dengar dan ada yang langsung tak tau. Apa sebenarnya PruBsn Takaful Medical Card?

PruBsn Takaful Medical Card adalah sekeping kad yang membolehkan anda mendapat rawatan SEGERA di hospital pakar atau hospital swasta.

PruBsn Takaful health 2


Dengan  PruBsn Takaful Medical Card anda boleh mendapat RAWATAN PERCUMA dengan layanan istimewa dari doktor dan jururawat yang cantik. Dengan PruBsn Takaful Medical Card anda akan mendiami bilik peribadi di mana hanya anda seorang sahaja pesakit dalam bilik itu,


Rawatan di Hospital Pakar 


Bilik di Hospital Pakar itu dilengkapi dengan penghawa dingin, Televisyen dan bilik air. Sangat selesa seperti hotel 5 bintang.

PruBsn






Prudential





Biar betul?? Ini hospital ke? Betuuuul wahai tetamu-tetamu Blog Prudential BSN Takaful Terbaik inilah bilik yang akan didiami oleh pemegang-pemegang kad PruBsn Takaful Medical Card.

Layanan istimewa, lawatan doktor yang berkala dan layanan mesra dari jururawatnya yang cantik molek. Kemungkinan bertemu jodoh siapa tahu. Privasi terjaga. Keluarga yang datang nak jaga kita pun selesa.

Tapi Nauzubillah. Saya doakan tetamu-tetamu Blog Prudential BSN Takaful Terbaik sihat sentiasa amiinn. Akan tetapi bolehkah kita menjangka apa akan bakal  berlaku pada masa depan? Tanpa persediaan mampukah kita menghadapi saat getir itu?

Masuk Wad Dapat Duit?


Agak-agak la bro Blog Prudential BSN Takaful Terbaik

Betuul saya tak bergurau. Dengan PruBsn Takaful Medical Card ini selain dapat bilik yang mewah anda juga akan diberikan elaun harian bermula dari RM200 sehari. Sudahlah segala kos rawatan Prudential BSN Takaful TANGGUNG dapat pula elaun wad.

Elaun wad ini sedikit sebanyak dapat menampung kerugian selama anda tidak bekerja akibat ditahan di wad. Bagus sebenarnya PruBSn Takaful ni. Ianya adalah keperluan bukannya kehendak. Anda wajib ada sekeping PruBsn Takaful Medical Card ini.

Hospital kerajaan kan ada!

Hospital Kerajaan ada tapi kalau ada pilihan untuk mendapatkawan rawatan di Hospital Pakar kenapa nak bersusah dan bersesak di Hospital Kerajaan.

Anda pernah pergi ke hospital kerajaan kan? Macamana keadaan kat sana? Saya yakin anda yang menziarah pun tidak selesa kan? Ahli keuarga yang terpaksa bermalam untuk menjaga pesakit terpaksa tidur atas kerusi dan ada yang tidur atas lantai simen beralaskan tikar yang dipinjam.

Keadaan wad di hospital Kerajaan yang sesak, kita yang sakit ini bertambah stress. Privasi pun tak ada. Jadi dengan PruBsn Takaful Medical Card anda akan mendapat rawatan yang Terbaik, Selesa dan Privasi anda terjaga.

PruBsn takaful


Cuba anda lihat gambar di atas ni keadaan di wad Hospital Kerajaan, sesak dan tidak selesa. Pesakit yang sedia tertekan bertambah tertekan dengan keadaan ini. Sesungguhnya anda memerlukan PruBsn Takaful Medicaal Card!

keadaan agak sesak





PruBsn Takaful



Dengarkan kisah 2 jururawat yang terpaksa menjaga 40 orang pesakit. Sila klik link dibawah:
http://lhakim-suarahati.blogspot.com/2010/09/dua-jururawat-jaga-40-pesakit-di.html


Pilihan di tangan anda


Alhamdulillah seronok saya dapat memberi sedikit info berguna tentang PruBsn Takaful Medical Card kepada tetamu-tetamu Blog Prudential BSN Takaful Terbaik ni.

Sekarang pilihan di tangan anda. Sama ada mahu mendapatkan rawatan di Hospital Pakar yang serba mewah atau di Hospital Kerajaan yang sentiasa sesak dengan pesakit.

PruBsn Takaful Medical Card ini umpama payung yang melindungi anda.

Jangan berlengah lagi, tidak rugi jika anda ambil tahu tentang PruBsn Takaful Medical Card ini. Jangan segan untuk hubungi saya ya! Jumpa lagi dilain masa. Semoga anda sentiasa sihat dan sentiasa berada dalam rahmat Allah SWT.

Mohd Zainuddin Awang
019 920 9923
Executive Wealth Planner
Al-Isra' Associates Sdn bhd
Founder Blog Prudential BSN Takaful Terbaik  

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...