Monday, October 28, 2013

Lindungi Aset & Harta Anda Dengan Sekeping Kad Perubatan

Assalamualaikum dan salam sejahtera. Apa khabar semua? Saya mendoakan anda sentiasa sihat dan dalam keadaan terbaik.

Kisah Encik Mahmud jadikanlah ia iktibar





Sebelum saya berceloteh panjang cuba tuan dan puan tengok gambar di atas ini. Saya sangat bersimpati dengan nasib En. Mahmud, tapi apakan daya saya tidak mampu menolong.

Tuan dan puan yang saya kasihi. Seringkali saya tekankan bahawa pentingnya kita semua WAJIB ada pelan takaful yang komprehensif di mana ia mengandungi 3 kelebihan dalam 1 plan. Perlindungan + Medical Card + Simpanan.

Tuan dan Puan yang budiman, ambillah tauladan dari kisah En. Mahmud. En. Mahmud tidak perlu menjual rumahnya jika ada sekeping Medical Card Prudential Bsn Takaful.

Medical Card PruBsn Takaful, mempunyai nilai serendah RM500,000 dan maksima RM1.5 juta. Maksudnya duit standby sudah sedia RM500,000 sekiranya kita sakit dan perlukan duit.

Contohnya jika En. Mahmud mempunyai medical card PruBsn Takaful dan perlukan duit untuk jelaskan bil rawatannya yang bernilai contohnya RM50,000 En. Mahmud tidak perlu jual rumah kerana RM500,000 telah tersedia dalam medical card tersebut.

Dengan medical card ini, aset En. Mahmud selamat dari tergadai. Medical card ini telah melindungi aset dan harta En. Mahmud.

Jadikanlah kisah En. Mahmud ini sebagai iktibar untuk kita semua. Sediakan payung sebelum hujan. Takaful umpama payung. Payung tidak mampu hentikan hujan, tetapi dengan payung kita mampu berjalan dalam hujan tanpa kebasahan. Klik sini untuk artikel takaful itu umpama payung.

Bertindaklah hari ini, mohon FREE QUOTATION dengan saya. Tidak rugi dan sudah sampai masa anda ambil tahu tentang kepentingan Medical Card PruBsn ini.

Hubungi Saya Segera
Mohd Zainuddin Awang
019 920 9923
Executive Wealth Planner
Al-Isra' Associates Sdn bhd
Founder Blog Prudential BSN Takaful Terbaik 


1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...