Saturday, October 26, 2013

Bajet 2014 Sudah Dibentang Bajet Anda Bagaimana?

Bajet 2014 Siapa Beruntung?


PruBsn Bajet 2014

Perkara yang paling hangat petang semalam adalah Bajet 2014. Yang pasti golongan paling gembira adalah penjawat awam. Pengumuman Bonus Setengah Bulan cukup untuk membuatkan 1.4 juta penjawat awam tersenyum lebar

Dengar cerita elaun COLA juga dinaikkan kali ini. Bertuah sungguh penjawat awam ye! BR1M 3.0 juga dinaikkan dari RM500 kepada RM650.



Sudahkah anda merancang Bajet Kewangan anda?


Apa pun yang berlaku kerajaan sudah pun merancang kewangan untuk mentadbir negara. Bagaimana dengan bajet anda? Sudahkah anda merancang Bajet Kewangan anda?

Peruntukkanlah 10% dari gaji anda lebih kurang RM150 sehingga RM250 sebulan untuk menyertai Prudential BSN Takaful. Tahukah anda 10% yang ada letak dalam Takaful itu akan melindungi 100% pendapatan anda?

Dengan 10% itu dapat melindungi pendapatan dan harta anda sekiranya berlaku sebarang musibah. Masih tidak faham? Tak mengapa tugas saya beri anda faham.

PruBsn Bajet 2014


Dengan menyertai Prudential BSN Takaful RM200 sebulan anda layak mendapat
Prudential Bsn Takaful Medical Card dengan nilai pembiayaan perubatan serendah RM500,000 sehingga RM1.5 juta, dengan Medical Card ini anda tidak perlu membayar segala kos perubatan dan rawatan di hospital  pakar.
Sebagai contoh kos rawatan anda RM30,000. Anda tidak perlu bayar kerana Prudential BSN Takaful yang akan bayar semuanya. Malah anda akan dapat elaun wad RM200-RM400 sehari.

Jadi dengan adanya Medical Card ini anda tidak perlu runsing tentang kos rawatan. Anda juga tidak perlu membuat pinjaman peribadi semata-mata untuk membiayai kos rawatan anda

Anda tidak perlu berhutang dengan Kad Kredit untuk melangsaikan bayaran hospital.

Anda dapat selamatkan harta pusaka anda. Maksudnya anda tidak perlu menjual harta pusaka anda semata-mata untuk membiayai kos pembedahan. Kerana Prudential Bsn yang akan menanggung segalanya.

Sempena pembentangan bajet 2014 ini, apa kata anda membuat bajet untuk menjamin kewangan anda. Saya telah membantu ramai orang merancang kewangan mereka. Mereka tidak perlu bimbang lagi kerana mereka sudah pun dilindungi oleh Prudential BSN Takaful. Anda bila lagi?

Hubungi saya untuk tahu bagaimana cara agar kewangan dan diri anda boleh dilindungi. Jangan risau kerana Kos Ambil Tahu Adalah PERCUMA!

Mohd Zainuddin Awang
019 920 9923
Executive Wealth Planner
Al-Isra' Associates Sdn bhd

Founder Blog Prudential BSN Takaful Terbaik   


1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...