Monday, October 28, 2013

PruBsn Takaful SmartLink Dana Pendidikan Untuk Si Manja Anda

Prubsn takaful Smartlink

 

Rancang Dana Pendidikan Si Manja Anda Dengan PruBsn Takaful SmartLink

Apa itu PruBsn Takaful SmartLink?


Takaful SmartLink adalah satu pelan takaful yang diwujudkan khas untuk anak-anak anda. Ia memberi fokus kepada Pelan Dana Pendidikan untuk anak anda.

Selain Dana Pendidikan perkara asas yang lain tetap disertakan bersama, iaitu Manfaat Perlindungan dan Manfaat Hospital. Ianya tetap 3 dalam 1.

Apakah ciri-ciri keistimewaan pelan ini?

  • Manfaat Pembayar - Caruman bulanan untuk si anak automatik jadi PERCUMA kerana ia ditanggung oleh Prudential Bsn Takaful sekiranya pembayar ( Ayah, ibu atau penjaga ) meninggal dunia, hilang upaya kekal ( lumpuh) dan menghidap sakit kritikal. Atau bahasa mudahnya adalah, caruman menjadi PERCUMA disamping manfaat lain boleh claim seperti biasa sehingga si anak berusia 18 tahun. Kebajikan si anak tetap terjaga meskipun ayah atau ibu atau penjaga yang membayar sudah tiada.

  • Anugerah Kecemerlangan Pendidikan - Sekiranya anak anda mendapat keputusan cemerlang dalam peperiksaan utama, Prudential Bsn Takaful akan memberi anugerah kecemerlangan akademik seperti dalam gambarajah di bawah
PruBSn Takaful SmartLink
Berapa caruman bulan yang akan dikenakan jika mahu sertai PruBsn Takaful SmartLink ini? Jumlah yang perlu anda carumkan setiap bulan hanyalah seminima RM100 sebulan.

Apa yang akan anda dapat?
1. Manfaat Perlindungan
2. Manfaat Simpanan Pendidikan
3. Manfaat Hospital ( Medical Card Takaful Health 2 )
Dengan hanya RM100 sebulan atau RM3.33 sehari.
Telefon atau sms saya untuk mengetahui lebih lanjut berkenaan pelan pendidikan untuk anak anda. Jangan risau kerana seperti biasa Kos Untuk Ambil Tahu adalah PERCUMA!
Mohd Zainuddin Awang
019 920 9923
Executive Wealth Planner
Al-Isra' Associates Sdn bhd

Founder Blog Prudential BSN Takaful Terbaik   

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...