Sunday, May 4, 2014

Sanggupkah anda tunggu 8 bulan?

Lapan Bulan Tunggu Giliran Dibedah


Assalamualaikum dan selamat pagi. Apa khabar hari ini? Saya doakan semua pengunjung blog Prudential Bsn Takaful Terbaik sentiasa sihat dan dilindungi Allah swt...aminn.


Agak menakutkan juga bila terbaca keratan akhbar ini. Lapan bulan terpaksa menunggu giliran untuk dibedah. Dengan bilik bedah yang terhad ditambah lagi dengan kemasukan kes-kes kecemasan yang tidak diduga setiap hari maka banyak pembedahan terpaksa ditangguhkan.

Sanggupkah anda menunggu 8 bulan dalam keadaan menderita sakit? Banyak juga kes dimana apendiks yang sudah hampir pecah terpaksa menunggu seminggu untuk dibedah. Tak tertanggung azab si kecil. Si kecil? Ya apendiks kebanyakkan dihidapi oleh kanak-kanak.

Bayangkanlah anak kecil menangis dan merengek menahan kesakitan...ibu bapa mana sanggup melihatnya tanpa berbuat apa-apa.

Tapi apa boleh buat, terpaksalah menunggu seminggu untuk dibedah. Itu seminggu bagaimana kalau lapan bulan? Sanggup?

Tahukah anda perkara ini tidak berlaku di Kuala Terengganu Specialist Hospital, Kuantan Medical Centre, Darul Ehsan Medical Centre, Prince Court Medical Centre, Columbia Asia Hospital dan semua hospital panel kami?


"Manalah kami mampu nak dapatkan rawatan kat Columbia Asia, En. Din...nak bayar mana kami ada duit, takkan kami nak jual tanah kot"


Ish...Sapa kata tak boleh?  Boleh sebenarnya. Anda layak untuk dapat rawatan di Hospital Pakar Swasta yang canggih dan selesa ni. Anda tak perlu bayar apa-apa pun. Macamana caranya? Mudah saja...Mohonlah Medical Card Prudential Bsn Takaful Hari ini.

Medical card ini yang akan bayar bil dan segala kos rawatan di Hospital Pakar Swasta ini. Rawatan segera akan diberikan...Tak perlu tunggu 8 BULAN...Iya saya cakap betul ni.

Siap dapat elaun lagi. Duduk wad dapat elaun sehingga RM400 sehari...dah la tak perlu bayar apa-apa, duduk hospital macam hotel...aiii dapat elaun lagi...



Saya tak boleh buat keputusan sebab semuanya di tangan anda semua. Fikir dengan waras dan buat keputusan dengan tepat. :)


Jangan takut untuk ambil tahu kerana ianya adalah PERCUMA. 


Untuk dapatkan FREE Quotation Sila hubungi saya :)

Mohd Zainuddin Awang
019 920 9923
Mujahid Takaful

dinprubsntakaful@gmail.com
https://www.facebook.com/PruBsnKuantan
Al-Isra' Associates Sdn bhd 

Founder Blog Prudential BSN Takaful Terbaik 








1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...